گفتاردرمانی در استاد معین

گفتاردرمانی در استاد معین – محله استاد معین یکی از محلات آزادی است که در گذشته پر بوده از باغ ها و زمین های زراعی اما به مرور زمان و به جهت اهمیت مکانی برای رفت و آمد به شهر تهران به مرور به منطقه مسکونی تبدیل شده است. با اینکه بسیاری از خانه ها بازسازی شده است و یا تخریب و جایگزین گردیده اما بافت محله همچنان قدیمی است. علاوه بر مردم محلی که ساکنین منطقه هستند به جهت موقعیت جغرافیایی این خیابان تعداد زیادی از دانشجویان و کارمندان هم ساکن این محله هستند. از آنجایی که میدان آزادی و این منطقه از جهت سیاسی بسیار اهمیت دارد این محله نیز از این موضوع استثنا نبوده و از اهمیت زیادی برخوردار است. این خیابان شمالی جنوبی است و جزو منطقه ۹ شهرداری تهران است.

در صورتیکه نیاز به خدمات توانبخشی ( کاردرمانی و گفتاردرمانی ) در محدوده استاد معین را دارید و با توجه به نزدیک بودن این منطقه به مهرآباد جنوبی، می توانید از خدمات مرکز توانبخشی ماهان استفاده نمایید.

هم اکنون مراجعین بسیاری از استاد معین ، آزادی ، سی متری جی ، یافت آباد، شهرک ولیعصر، فلاح ، تهرانسر و مناطق اطراف جهت خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی به مرکز توانبخشی ماهان مراجعه می کنند و ما مفتخریم که در این زمینه به ساکنین این مناطق نیز خدمات رسانی مطلوب و با بالاترین کیفیت داشته باشیم.

حیطه های کاری این مرکز :

کاردرمانی جسمی کودکان و بزرگسالان

فلج مغزی ( CP ) ، تاخیر رشدی و حرکتی ( MD )، سکته مغزی، پارکینسون ، شکستگی ها و …

کاردرمانی ذهنی

کودکان با اختلال بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز (ADHD)، اتیسم و اختلالات فراگیر رشد، توانبخشی و آموزش ذهنی کودکان عقب مانده ذهنی ، سندرم داون ، اختلالات یادگیری ، اختلالات فراگیری رشد و …
مشکلات نوشتاری و دستخط کودکان

گفتار درمانی

اختلالات گفتاری و یادگیری کودکان عادی دچار تاخیر تکاملی گفتاری ، کودکان دچار لکنت فلج مغزی ، کم توانی ذهنی و طیف اتیسم و آماده سازی برای سنجش بدو ورود به مدرسه

یکپارچگی حسی (SI)
نحوه دسترسی از استاد معین به مرکز توانبخشی ماهان :

۱- حرکت به سمت میدان آزادی ، اتوبان آیت الله سعیدی به سمت جنوب ، سپس اتوبان آیت الله سعیدی به سمت جنوب ، سپس اتوبان فتح ، خروج از اولین دوربرگردان به سمت بیمارستان شریعت رضوی و ورود به خیابان امام محمد باقر(ع)

۲- استاد معین به سمت جنوب ، ورود به سی متری جی ، سپس حرکت به سمت میدان فتح ، اتوبان آیت الله سعیدی به سمت جنوب ، سپس اتوبان فتح ، خروج از اولین دوربرگردان به سمت بیمارستان شریعت رضوی و ورود به خیابان امام محمد باقر(ع)

نوبت دهی با تعیین وقت قبلی

۰۲۱۶۶۶۵۹۷۴۰

۰۲۱۶۶۶۳۴۴۰۹

۰۹۱۹۷۰۶۱۷۹۰