گفتاردرمانی در آزادی

گفتاردرمانی در آزادی ؛ میدان آزادی (پیش از انقلاب اسلامی: میدان شهیاد) بزرگ‌ترین میدان شهر تهران است که در بخش غربی آن جای گرفته‌است.این میدان از شرق به خیابان آزادی (خیابان آیزنهاور)، از شمال به بزرگراه محمدعلی جناح، از غرب به بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) و از جنوب به بزرگراه آیت‌الله سعیدی (بزرگراه شهیاد) پیوند دارد. برج آزادی نماد تهران می باشد.

در صورتیکه نیاز به خدمات توانبخشی ( کاردرمانی و گفتاردرمانی ) در محدوده میدان آزادی دارید و با توجه به نزدیک بودن این منطقه به مهرآباد جنوبی، می توانید از خدمات مرکز توانبخشی ماهان استفاده نمایید.

هم اکنون مراجعین بسیاری از استاد معین، طرشت، شهرک اکباتان ، تهرانسر و مناطق اطراف جهت خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی به مرکز توانبخشی ماهان مراجعه می کنند و ما مفتخریم که در این زمینه به ساکنین این مناطق نیز خدمات رسانی مطلوب و با بالاترین کیفیت داشته باشیم.

حیطه های کاری این مرکز :

کاردرمانی جسمی کودکان و بزرگسالان

فلج مغزی ( CP ) ، تاخیر رشدی و حرکتی ( MD )، سکته مغزی، پارکینسون ، شکستگی ها و …

کاردرمانی ذهنی

کودکان با اختلال بیش فعالی و نقص توجه و تمرکز (ADHD)، اتیسم و اختلالات فراگیر رشد، توانبخشی و آموزش ذهنی کودکان عقب مانده ذهنی ، سندرم داون ، اختلالات یادگیری ، اختلالات فراگیری رشد و …
مشکلات نوشتاری و دستخط کودکان

گفتار درمانی

اختلالات گفتاری و یادگیری کودکان عادی دچار تاخیر تکاملی گفتاری ، کودکان دچار لکنت فلج مغزی ، کم توانی ذهنی و طیف اتیسم و آماده سازی برای سنجش بدو ورود به مدرسه

یکپارچگی حسی (SI)
نحوه دسترسی از میدان آزادی به مرکز توانبخشی ماهان :

اتوبان آیت الله سعیدی به سمت جنوب ، سپس اتوبان فتح ، خروج از اولین دوربرگردان به سمت بیمارستان شریعت رضوی و ورود به خیابان امام محمد باقر(ع)

نوبت دهی با تعیین وقت قبلی

۰۲۱۶۶۶۵۹۷۴۰

۰۲۱۶۶۶۳۴۴۰۹

۰۹۱۹۷۰۶۱۷۹۰